Počet zobrazení stránky

úterý 8. března 2011

Fotovýlet: Malá Fatra

Přesto, že se zajímám hlavně o Industry fotografii, tak rád podlehnu i fotografii krajinářské. A když se jedná o vysokohorskou fotografii, tak se nenechám přemlouvat a jedu, když mi to čas dovolí.
Nedávno mě pozval na focení Vrátné doliny Bogdan Kaleta. Rozhodli jsme se pro focení západu slunce na Poludňovém Grúni. Mně nějak nepřálo zdraví a zhruba ve třetině stoupání na Grúň jsem musel Bogdana opustit a vrátit se zpátky k chatě. Neměl jsem vůbec sílu. Bogdan to zvládl a podařilo se mu udělat několik krásných snímků přímo z hřebene.
Já se věnoval západu slunce v okolí chaty Pod Grúněm.
Sami máte možnost posoudit, jestli se povedly.






3 komentáře:

  1. Pavle, když vidím ty snímky tak si říkám proč jsem vůbec nahoru lezl :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musiš pořadně vypit na takich vypravach :)
    Ale zase jsi aspoň přivez trochu netradiční pohledy.

    Ahoj Radek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Synci, i ze spoda je pěkný pohled, však to znáte, ale na vaše postúpravy ještě prostě nemám! Hoj!

    OdpovědětVymazat